[nlrgg-general] Ruby meeting

Ian Macdonald ian at caliban.org
Sat Oct 21 19:51:44 EDT 2006

On Tue 17 Oct 2006 at 13:25:08 +0200, Erik Terpstra wrote:

> 19:00 uur als dat lukt.

> Ik heb geen bezwaar. We spreken allemaal Ruby ;-)

Argh, ik kom er net achter dat ik die avond gasten moet ontvangen uit
het buitenland.

Kunnen we de bijeenkomst misschien verplaatsen naar een andere dag?
Normaal gesproken zou ik gewoon zeggen 'ik heb pech', maar omdat we toch
maar met z'n 3'tjes zijn, is het misschien zinvol om een andere dag te
kiezen.

Mijn excuses voor het ongemak.

Ian
--
Ian Macdonald               | How can you govern a nation which has 246
ian at caliban.org             | kinds of cheese?   -- Charles de Gaulle